Fashion Week

Witam wszystkich! W dzisiejszym poście pokażę Wam stylizację, w której miałem się pokazać na tegorocznym Philosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Niestety nie mogłem brać udziału w tym wydarzeniu,  ponieważ pojawił się problem niezależny ode mnie. Chciałem również podziękować projektantom za rozumienie!

Więc... ten look utrzymany jest głównie w czerni oraz bieli. Jedynym wyróżniającym się kolorem jest czerwień. W tej stylizacji  pojawiła się moja ulubiona bluzka, którą kupiłem z myślą o FW. Do niej zdecydowałem się dobrać, klasyczne czarne rurki, skórzaną kurtkę, kopertówkę robioną własnoręcznie, oraz buty z motywem pantery. Uroku całej stylizacji dodaje t-shirt. A Wy jak sądzicie? Oceńcie sami :)

Kurtka - No name / T-shirt - Bershka / Spodnie - H&M / Bransoletka - Carry / Zegarek - Timex / Kopertówka - Matt (DIY) / Buty - Zara





4 komentarze:

  1. T-shirt faktycznie mega i ciekawie prezentuje się kopertówka. Szkoda, że nie mogłeś zaprezentować tego na żywo. Jestem ciekawy efektu ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń