The Secret Garden

Witam wszystkich! Na początek chciałem, Was przeprosić za moją długą nieobecność na blogu. Niestety nie mogłem znaleźć czasu, na napisanie postu, a tym bardziej na sesję. Natomiast wczorajszego dnia, w ciągu dwóch kwadransów, znaleźliśmy idealne miejsce na sesję. Prawdę mówiąc, to miejsce nadaje się na kilka sesji, ponieważ jest ono bardzo ładne i duże.

Dzisiejszą stylizację, którą wam przedstawiam, jest w nowoczesnym, oraz trochę sportowym stylu. Koszulę którą widzicie na zdjęciach kupiłem jakiś czas temu w second-handzie, za symboliczną 1zł! Długo myślałem co do niej dobrać, aż w końcu ułatwiły mi sprawę dodatki, a mianowicie łańcuch, oraz okulary które świetnie łączą się z czernią. Reszta to czarna torba, zegarek, bransoletka z rzemyków, oraz roshe run.

Łańcuch - House / Okulary - H&M / Koiszula - No name / Spodnie - H&M / Bransoletka - DIY / Zegarek - Casio / Torba - Reserved / Buty - Nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz