XMAS IS CANCELLED!

Witam wszystkich po długiej przerwie. Chciałem przeprosić wszystkich za brak postów na blogu, oraz na fanpage, lecz popsuł mi się aparat i nie miałem jak zrobić sesji :/ Na szczęście dopiero w tamtym tygodniu dostałem nowy aparat i to Wy oceńcie jakoś zdjęć :) (Tak na marginesie, proszę nie brać na poważnie tytuł posta ;))

Teraz przejdę do stylizacji. Look jest utrzymany w luźnym oraz ulicznym stylu, lecz elegancji dodaje czarny klasyczny płaszcz. Bluza w świątecznym nastroju pochodzi z H&M, a spodnie z Bershka. Dodatkami dopełniającymi całą stylizację są karminowe rękawiczki oraz czapka z kolekcji Rihanny dla River Island, no i ostatnia moja nowa rzecz zakupiona w ostatnim czasie to plecach ze sklepu New Yorker! Zdobył moje serce swoją prostotą, oraz materiałem :)

A na koniec chciałem Wam życzyć wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka, szczęścia, pieniążków, miłości, nowych znajomości, i świetnych prezentów :)

Płaszcz - Bershka | Bluza - H&M | Spodnie - Bershka | Czapka - Rihanna for River Island | Rękawiczki - River Island | Plecak - New Yorker | Buty - Nike





2 komentarze: