RECENZJA: Żele pod prysznic 2w1 Seyo Men | Natura

Witam wszystkich!
Dziś chcę Wam przedstawić recenzję męskich żeli pod prysznic, oraz szampon do włosów, (czyli 2w1) marki Seyo Men. Dostępne są w trzech zapachach Pacific Breeze, Energy Boost i Cool Freshness. Moim faworytem zdecydowanie jest Pacyfic Breeze. Żele można kupować już od 4 lutego tylko w drogeriach Natura za jedyne cenę - 4,99 zł! Myślę, że za tak niską cenę nie kupimy lepszego żelu 2w1! Przeczytajcie całą recenzję, aby się przekonać!

A więc tak jak wspomniałem wcześniej, moim faworytem jest żel o zapachu Pacyfic Breeze, jest on świeży, odważny i z pewnością bardzo męski zapach!

"Oczyszczanie, długotrwała świeżość [...]" - To hasło z butelki żelu 2w1 z pewnością spełnia oczekiwania a... "[...] pielęgnacja włosów"? Przekonaj się czytając poniżej, jak działa ta formuła!
Żel 2w1 wyposażony jest w kompleks witamin A+E+F! - Czyli warto! 

Jak skóra reaguje na żel?
Mojej skórze spodobał się każdy żel marki Seyo Men! Nie pozostawia, białych śladów na skórze, pieni się w dużym stopniu, co bardzo mi się podoba. Mając wannę jest to z pewnością plus, leżąc w niej wypełnionej po brzegi w pianę ;) Skóra po kąpieli jest miła w dotyku i gładka.

Jak włosy i skóra głowy reaguje na żel?
Jeżeli chodzi o żele i szampony w jednym, nigdy nie byłem do nich pozytywnie nastawiony. Jak dla mnie żelu i szamponu nie pasuje połączyć w jedno, ponieważ jedno jak i drugie ma inne właściwości. Jest też tak tym razem, niestety włosy po umyciu nie są miękkie, puszyste, a wręcz nieco wysuszone i oklapnięte, a nie taki efekt chcę uzyskać. Ale szczerze mówiąc, jeszcze żadnen tego typu żel plus szampon nie spełnił moich oczekiwań, nawet te z najwyższej półki. Jest to pewnego rodzaju ułatwienie i zarazem zaoszczędzenie, pieniędzy jak i miejsca na półce. Jednak jeżeli chodzi o takie rzeczy - ja nie oszczędzam. Dodam również, że każdy ma inne włosy i inną skórę, dlatego nie warto się kierować każdą recenzją środków higieny, a wręcz przetestować samemu, zwłaszcza że jeżeli szampon nie spełni naszych oczekiwań to z pewnością żel pod prysznic na pewno ;)

O witaminach zawartych w żelu, oraz szamponie dla mężczyzn. Czyli, co chroni i czemu zapobiega Seyo Men
Witamina A - Korzystnie oddziałuje na wzrost włosów! Gdy zabraknie nam tej witaminy nie obejdzie się niestety bez suchych i łamliwych włosów!
Witamina E - Korzyści tej witaminy to wpływ na wygląd i stan skóry, oraz zapobiega podrażnieniom wywołanych przez promienie słoneczne! Czego możemy się spodziewać gdy zabraknie nam tej witaminy? Tego, że może spowodować wysuszenie naskórka, łuszczenie się, oraz przebarwienia skóry!
Witamina F - Korzystnie wpływa na stan skóry i włosów.  Brak tej witaminy spowoduje, wypadnie włosów, złuszczanie się naskórka, suchość a nawet zaczerwienienia! 

Wygląd butelki żelu Seyo Men
Według mnie wygląda, ponadczasowo i z pewnością będzie dobrze prezentowała się na naszej półce w łazience

Podsumowując... żel pod prysznic plus szampon do włosów oferowany przez Seyo Men z pewnością dobrze (jak dla mnie) spisze  się tylko jako żel pod prysznic. Jak wspomniałem na początku żel wyposażony jest w kompleks witamin A+E+F... co za tym idzie? Wzmacnia naszą skórę i włosy.
Moja ocena końcowa to:
8,5/10
 
Myślę że to na tyle. Mogę Was z przyjemnością zaprosić do drogerii Natura, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie ;) Oraz zachęcam  do kupna kosmetyków marki Seyo Men

http://www.drogerienatura.pl/
 
  

3 komentarze:

  1. To raczej nie dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie mąż i syn obaj używają tego Seyo Men. Przy okazji zakupów w Naturze postanowiłam im wziąć na sprawdzenie :) Obaj zachwyceni. Zapachowo najbardziej podpasował im Energy Boost. Mega wygodna, że jest 2w1 czyli żel i szampon. Zapach długo utrzymuje się na skórze, więc od nas same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio jak byłam na zakupach w Naturze, to kupiłam je mając kartę Klub Natura za 2,99. Mój mąż je uwielbia, to kupiłam zaraz zapas na pół roku.

    OdpowiedzUsuń