RECENZJA: Woda toaletowa Jean Paul Gaultier | perfumy-perfumeria.pl

Witam!
W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić recenzję wody toaletowej Jean Paul Gaultier "Le male". Ten zapach otrzymałem w ramach współpracy z perfumerią perfumy-perfumeria.pl
Na sam początek kilka słów o perfumerii... Perfumy-perfumeria.pl to sklep internetowy z największym asortymentem, w którym znajdziemy: perfumy, kosmetyki do makijażu oraz do pielęgnacji ciała i twarzy. Oprócz tego różnorodne akcesoria do codziennej higieny czy pielęgnacji. Zresztą przekonajcie się sami :)

Jak pachnie woda toaletowa Jean Paul Gaultier "Le Male"? Oto nuty zapachowe:
Nuta głowy: mięta, lawenda, bergamotka
Nuta serca: kwiat pomarańczy, cynamon, kminek
Nuta głębi: drewno sandałowe, wanilia, drewno cedrowe, tonka, ambra

Może trochę o historii powstania tych nut zapachowych...
Rok powstania - 1995
Twórca - Francis Kurkdjian

Woda toaletowa od Jeana Paula Gaultiera "Le male" to wspaniała kompozycja zapachowa dla ponadczasowego mężczyzny, który nie lubi monotonności. Z pewnością jest to bardzo męski, ale świeży zapach, który utrzymuje się na ubraniach i skórze przez długi czas.
Jak długi? 
Perfum zacząłem używać w poniedziałek: jedno psiknięcie na bluzę sprawiło, że po dwóch dniach zapach był tak samo odczuwalny, jak tuż po psiknięciu! Muszę przyznać, że trwałość perfum zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, gdyż poprzednie moje perfumy nie były na tyle intensywne. 
O flakoniku
 Flakon Le Male jest bardzo oryginalnie zaprojektowany: przedstawia sylwetkę męskiego, umięśnionego ciała. Mimo tego, że obłędnie pachnie to jeszcze będzie zdobił naszą półkę. Matowa powierzchnia, przyjemny w dotyku no i najważniejsze - nie wyślizgnie nam się z dłoni! Co mnie intryguje w designie? Z pewnością oryginalna blokada dozownika, według mnie koncepcja jest mistrzowska!

Moja ocena zapachu Jean Paul Gaultier "Le Male"
10/10
Zapraszam serdecznie na stronę perfumy-perfumeria.pl z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie lub dla kogoś bliskiego :)
http://www.perfumy-perfumeria.pl/?gclid=Cj0KEQiA6bq2BRC6ppf0_83Z1YIBEiQAgPYNvbzaTROvgWBAFZ8sG9C-3UAeeIEKrX13-evmN8WlwZMaAgHK8P8HAQ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz