Christmas looks

Witam Was moi drodzy!
Macie już pomysły na  świąteczne stylizacje? Świąteczny szał na zakupy, nie przestaje zwalniać tempa, ale działajcie szybko - zostało jedynie kilka dni! Przygotowałem dla Was kilka propozycji (dla niej i dla niego) w formie kolażu. Aby świąteczny strój nie składał się tylko z czarnych kolorów (jak to często bywa), postanowiłem wybrać kolory mile dla oka ;) (Aby przejść do strony z wybranym produktem kliknij w MANGO) Jak Wam się podoba?

Dla niej:
Koszula - MANGO
Żakiet - MANGO
Spódniczka - MANGO
Torebka - MANGO
Buty - MANGO
_____________________

Koszula - MANGO
Żakiet - MANGO
Spodnie - MANGO
Torebka - MANGO
Buty - MANGO
_____________________

Sukienka - MANGO
Żakiet - MANGO
Torebka - MANGO
Buty - MANGO
_____________________

Dla niego:
Sweter - MANGO
Polo - MANGO
Spodnie - MANGO
Buty - MANGO
_____________________

Koszula - MANGO
Marynarka - MANGO
Spodnie - MANGO
Kapelusz - MANGO
Buty - MANGO
_____________________


Golf - MANGO
Kardigan - MANGO
Spodnie - MANGO
Buty - MANGO
_____________________

*POST NIE JEST WYNIKIEM WSPÓŁPRACY

3 komentarze:

  1. ostatni męski zestaw jest przecudowny :) uwielbiamy takie sweterki <3 Pozdrawiamy i życzymy Wesołych Świąt http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, super zestawy świeteczne. Najbardziej podobają mi sie zestawy męskie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo stylowe zestawienia - i dla pań i dla panów mi sie podobaja ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń