Urban

Witam wszystkich! Od ostatniego postu, minęło troszkę czasu, dlatego chciałem przeprosić. Szykuję jeszcze dla Was kolejne dawki postów, więc wyczekujcie! :D

Dzisiejsza stylizacja, ma charakter rebel style. Bardzo spodobało mi się to zestawienie ze względu na kolorystykę i na rodzaje tkanin! Ostatnia wizyta w TkMaxx skończyła się zakupem, według mnie niesamowitego t-shirt'u, przedstawionego w dzisiejszej stylizacji! Postanowiłem dodać do niej skóropodobne spodnie, skóropodobną kurtkę, plecak który genialnie pasuje do stylizacji oraz buty, które nadają pazura. A Wy co sądzicie? :)

Kurtka - No name | T-shirt - TkMaxx / Panuu | Plecak - Carry | Spodnie - Zara | Buty - Centro




1 komentarz:

  1. Nie moja stylistyka, ale doceniam. Tak jak napisałeś - stylizacja z pazurem. Nie mam pojęcia dlaczego buty skojarzyły mi się z power rangersami xd

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń