Sun set

Witam wszystkich! Ostatnio wraz z koleżanką wybraliśmy się na zdjęcia i znaleźliśmy świetne miejsce do którego z pewnością nie raz będziemy wracać! Chciałem Was przeprosić za mały poślizg czasowy ale jest to spowodowane dużą ilością zajęć.

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój look, który jest nowoczesny jak i minimalistyczny. Moje serce w całej tej stylizacji zdobyło skórzano-filcowe etui na telefon marki Departament Twórczości! Jest genialne! Mało kiedy spotykam tak funkcjonalne, dobrze wyglądające, a przede wszystkim podręczne etui! Buty użyte w dzisiejszej stylizacji są przerobione przeze mnie. Post w którym pokażę Wam jak je przerobić w stylu creepersów ukarze się niebawem. Połączenie odcieni szarości czerni oraz beżu przyniosło naprawdę miły dla oczu efekt! A Wy jak myślicie? :)

Okulary - Pull & Bear | Płaszcz - Bershka | Sweter - Cropp | Spodnie - Bershka | Etui - Departament Twórczości | Buty - DIY



4 komentarze:

  1. Świetna kurtka! :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, fajny dobór kolorów! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem zdjęć! wielkie brawa dla fotografa jak i Ciebie!
    Wszystko idealnie dobrane. Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi przypominasz mojego kolegee!!!!!!!!! :D
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń