HOPE...

Cześć wszystkim! Na początek chciałem Was poinformować, że prawdopodobnie nie będzie mnie do końca wakacji. Wiąże się to ze sporadycznym dodawaniem postów. Będę robił co tylko w mojej mocy, aby dodać post, bo jest to dla mnie bardzo ważne! Planuję pod koniec lipca opublikować wywiad z bloggerem, puki co nie zdradzam kim ta osoba jest :)

Nowocześnie, oraz elegancko... czyli minimalizm - to jest to co uwielbiam! W tej stylizacji wykorzystałem z ostatniego postu "New in" t-shirt marki D'struct, zakupiony w sklepie TK Maxx. Bardzo mi się spodobała ze względu na grafikę znajdującą się na rękawach oraz na kieszonce. Do bluzki dobrałem jasno szare rurki, oraz buty, które jakiś czas temu kupiłem w sklepie CENTRO. Jako skromne dodateki posłużyły mi tylko bransoletka, oraz zegarek.








 T-shirt - D'struct form TK Maxx / Spodnie - Bershka / Bransoletka - No name / Zegarek - Timex / Buty - Centro





4 komentarze:

  1. Podoba mi się zestaw, a najbardziej buty są rewelacyjne :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie! :)) Zapraszam także na swojego bloga! :)) http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie

    Zapraszam do mnie ;)

    www.niemaamiphone.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba wiem, z kim będzie wywiad, ale pssssst;-)

    Na Twojego bloga trafiłąm dzisiaj, ale pewnie powrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń