Wywiad z Dawidem Aniołem

 Witam wszystkich! Na pierwszy ogień został rzucony Dawid Anioł. Zgodził się udzielić wywiad! Dziś poznacie prawdziwego Dawida na co dzień i wtedy kiedy bloguje!


Dzień dobry Dawidzie! Jesteś sławnym blogerem, wiec jak to się stało że zacząłeś tworzyć bloga?

Bardzo odważne słowa z Twojej strony Myślę, że mój blog dopiero nabiera lekkiego rozpędu, więc nie nazywał bym go popularnym. Wszystko zaczęło się jakieś 1,5 roku temu. Od zawsze interesowałem się modą, a pewnego dnia natrafiłem na bloga prowadzonego przez chłopaka. Pomyślałem, dlaczego nie ja? Potem wszystko się zaczęło i nawet nie zdawałem sobie sprawy z tego jak długa droga mnie czeka do tego aby nauczyć się podstaw dobrego ubioru.

Dlaczego akurat moda? Coś Cię zainspirowało?

Zawsze chciałem tworzyć coś, co sprawiało by ludziom przyjemność, co było by dla nich inspiracją, a jednocześnie ciekawym zajęciem dla mnie.

Z twoich modowych stylizacji czerpie wiele młodych ludzi, jak się z tym czujesz?

Nie wiem czy ktoś się mną inspiruje, bo przez dłuższy czas to ja inspirowałem się innymi. Powoli wprowadzam do moich stylizacji coś od siebie i w tym kierunku chcę podążać, a jeśli kogoś to zainspiruje, choć jedną osobę, będę spełniony.

Nie denerwuje Cię to ze tworzysz coś oryginalnego, a inni zaczynają to nosić i zaczyna to tracić na swojej wartości? Czy raczej cieszy Cię to?

Ucieszyło by mnie to, że ktoś chce nosić to co ja. Nie jestem do końca pewny czy jestem na takim etapie, że kogoś inspiruje.


Masz kogoś na kim się wzorujesz? A możne idee? Coś co daje ci natchnienie i inspiruje?

Inspirują mnie ludzkie emocje. Często w moich wpisach zamieszczam różne grafiki, z kilkoma słowami, które zainspirowały mnie do stworzenia danej stylizacji. To bardzo trudne do opisania. Jeśli ktoś zna mojego bloga to wie, że często bywam uśmiechnięty na zdjęciach, a czasami wręcz przeciwnie. To wszystko zależy od tego jakimi emocjami się zainspirowałem.

Jak byś określił "modową wpadkę"? Jaka według Ciebie możne być najgorsza? Coś co wyjątkowo Ci nie pasuje do reszty.


Bardzo łatwo jest zrobić taką wpadkę. Często dobieram ubrania nie pasujące do mojej figury. Dopiero na zdjęciach widzę jak coś bardzo na mnie źle wygląda. Myślę, że jeśli te proporcje są zachowane, to nie można popełnić gorszej wpadki.


Ile czasu poświęcasz blogowaniu? Meczy Cię to czy sprawia przyjemność?

Na co dzień pracuję po 8 godzin, jak każdy człowiek. Po pracy cały wolny czas poświęcam na blogowanie. To nie jest tak, że nie mam czasu na przyjemności, ale jednak większość czasu poświęcam blogowi. Mam na blogu kilka cyklicznych wpisów, które po prostu muszą się ukazać w każdym miesiącu, a jest ich kilka. Przeprowadzą wywiady, wymyślam stylizacje, idę na zdjęcia, potem te zdjęcia trzeba wybrać i ułożyć z nich jakąś sensowną historię. To na prawdę zajmuje masę czasu!

Doskonale wiem o czym mówisz :) Jako że jestem fanem Rihanny, zapytam się Ciebie, co sadzisz o jej stylizacjach? Uważasz je za udane czy możne raczej porażki?

 Jak każda gwiazda muzyki popularnej, Rihanna dużo eksperymentuje. W końcu musi utrzymać swój wizerunek na bardzo wysokim poziomie. Na szczęście wychodzi jej to idealnie. Nie śledzę każdego wyjścia Rihanny z hotelu, wiec nie znam jej wszystkich stylizacji, ale te które widuję gdzieś w internecie zawsze pasują do niej idealnie. Lubię eksperymenty, wiec nie przeszkadzają mi jej ciągłe zmiany fryzur, czy stylu ubierania. Według mnie Rihanna to jedna z tych gwiazd, które rzadko zaliczają wpadki modowe.


Teraz zadam pytanie dotyczące dzieciństwa, gdzie się wychowywałeś?

Wychowałem się w Gorzowie Wielkopolskim i tutaj mieszkam razem z moją babcią.

Od małego interesowałeś się moda? Czy to przyszło z wiekiem?

Od zawsze lubiłem dobrze wyglądać, ale dopiero po założeniu bloga, dowiedziałem się jak mało wiem o tym jak dobrze się ubierać. To wymagało sporo czasu, poświeceń oraz negatywnych komentarzy na blogu, aby ostatecznie mnie zmotywować do wyszukania tego w czym czuję się dobrze. Myślę, że moda od zawsze była w moim sercu.


Utrzymujesz kontakt z innymi blogerami / blogerkami?

Oczywiście! Z nikim innym nie ma tyle wspólnych tematów co z blogerami modowymi. Kiedy spotykam się z Asią (Ashplumplum) i Nabilem (NabilUnity) w Szczecinie, to praktycznie przez cały dzień nie mamy chwili na złapanie oddechu. Ciągle rozmawiamy. Poza przyjaźnią z Asią i Nabilem, utrzymuję wiele blogowych znajomości, chciałbym ich wszystkich wymienić, ale było by tego sporo.

Raczej są to pozytywne relacje czy dochodzi do spięć?


To wygląda tak... z jednymi mam więcej kontaktu z innymi mniej, ale nie ma między nami żadnej rywalizacji ani spięć. Oczywiście, są blogerzy z którymi nie mam żadnego kontaktu, pomimo moich prób rozpoczęcia znajomości. Trudno.

Co robisz poza blogowaniem?

Pracuję w fabryce, robię amatorskie sesje zdjęciowe moim znajomym, a obecnie planuję swój mały modowy biznes. Oprócz tego często leniuchuję :)

Ooo to kreatywnie :) Zmieniło się twoje życie prywatne, odkąd prowadzisz bloga? Rozdajesz np. Autografy?

NIE :) Nic się nie zmieniło, może dlatego, że mój blog jest jeszcze bardzo, bardzo nisko w hierarchii polskich blogów modowych. Jedyna rzecz jaka mi się przydarzyła to setki nowych znajomości, przyjaźnie, masa zaproszeń do innych miast. Kiedyś stałem w miejscu, nic się nie działo i jak teraz sobie o tym przypomnę, to szkoda mi samego siebie. Chciałbym żeby inni zrozumieli to szybciej ode mnie, życie jest krótkie, trzeba działać!


Zawsze jesteś modnie ubrany czy masz takie dni, że po prostu ubierasz co Ci w ręce wpadnie?

Często ubieram na siebie przypadkowo różne rzeczy, ale raczej nie wyjdę z domu jeśli nie uważam że jest to dobry wybór.

Jak reagujesz na hejterów?

Zawsze serdecznie im dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Niektóre komentarze kasuję, bo nie życzę sobie wyzwisk.

Jak postrzegasz takie blogerki jak: Maffashion czy Jessica Mercedes?

Maffashion bardzo dobrze kieruje swoją karierą, choć zdarzają jej się głupie wpadki jak np. reklama Danio. Ogólnie Julia jest bardzo piękna dziewczyną, ale jej styl nie do końca mi odpowiada. Oczywiście wszystko jest bardzo poprawne, ale brakuje mi u niej czegoś wyjątkowego. W Polsce jest masa innych blogerek, które bardziej inspirują innych. Jessica jest bardzo wyrazistą osobą i wydaje się fajną dziewczyną. Niestety jej wypowiedzi, wpisy i masa wpadek, sprawiają że Jessica traci tą profesjonalność, którą może się poszczycić Julia.

Jak postrzegasz swoja przyszłość? Dalej bd blogował?

Planuję mały biznes modowy. Na razie nie chciał bym nic zdradzać. Bloga będę prowadził cały czas, na pewno nie przestanę. Mam nadzieję, ze starczy mi sił i pomysłów. Blog to mój osobisty rozwój, każdego dnia dzięki temu że ten Dede-Moda istnieje, zdobywam nowe doświadczenia. Skasowanie bloga, to tak jakby odcięcie siebie samego od świata, który kocham.

Masz jakiś swój przepis na sukces?

Wytrwałość i czas. Przez te 1,5 roku blogowania, powstało wiele blogów, w tym dużo męskich. Nietety po kilku miesiącach znikały, choć wiele z nich miało potencjał osiągnąć taki sukces o jakim ja nie mogę sobie pomarzyć. Trudno. Setki razy chciałem się poddać, ale zawsze ta mała iskierka, która jest we mnie, mówiła ''Dasz radę''. Życzę wszystkim cierpliwości w dążeniu do celu.

Dziękuję bardzo za udzielenie wywiadu! W ramach podziękowań chcę Ci podarować mały prezent :) Myślę że się spodoba :) Życzę powodzenia w dalszych przygodach blogowania i do zobaczenia!
Ja również dziękuję :) Do zobaczenia!

Prezent dla Dawida!

KONIECZNIE ODWIEDŹCIE JEGO BLOGA, NIE POŻAŁUJECIE :)


1 komentarz:

  1. Genialny wywiad! Świetnie sobie oboje poradziliście ;) No i Mateusz - to jeden z Twoich najlepszych rysunków :D
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń