False!

Witam! W końcu udało mi się zrobić sesję zdjęciową, którą wykonała moja koleżanka, fakt długo musieliśmy czekać ale myślę że warto :) Tym razem pogoda nam dopisała, czekaliśmy też na odpowiednią porę dnia czyli w okolicach godziny 19:00.

W dzisiejszej stylizacji udało mi się w końcu wykorzysta moją ulubioną bluzę którą już jakiś czas temu kupiłem :) Tutaj tak na prawdę główną rolę odgrywa ta bluza, oraz moja ulubiona czapka z kolekcji Rihanny dla River Island! Do tego dobrałem czarne zwykłe rurki, oraz złoty łańcuch. Stylizacja moim zdaniem jest bardzo nowoczesna, a Wy co myślicie o stylizacji?








Czapka - Rihanna for River Island / Łańcuch - no name / Bluza - no name / Spodnie - H&M / Buty - Nike

1 komentarz:

  1. Stylizacja fajna, szkoda tylko, że zdjęcia tak kiepskiej jakości.

    OdpowiedzUsuń