Jeszcze raz!

 Witam wszystkich czytelników! Z blogu zostały usunięte wszystkie posty, chcę jeszcze raz zacząć na nowych zasadach. Poniżej kilka zdań o mnie treść została skopiowana z pierwszego postu tego bloga.



Witam wszystkich! Postanowiłem założyć bloga z myślą o modzie męskiej, żeby nie każdy myślał że składa ona się tylko z jeansowych prostych spodni, bluzki i butów. Pokażę Wam moje stylizacje (na które będziecie musieli niestety troszkę poczekać, dopóki nie kupię sobie lepszego aparatu) oraz ciekawe artykuły, ze świata mody męskiej, i nie tylko! Jeśli jesteś obserwatorem bloga, to skorzystasz na tym, wygrywając ciekawe nagrody!
Blog jest prawie gotowy, ale zaczniemy już mimo małych niedoróbek, to nie stanowi jak na razie żadnego problemu.
Teraz trochę o mnie, mam na imię Mateusz (mów mi Matt :)) i mam 16 lat. Urodziłem się 10 czerwca. Moje zainteresowania to moda, muzyka, rysowanie. W przyszłości chcę zostać modelem lub projektantem mody :) Uwielbiam słuchać muzyki Rihanny i wiele innych wykonawców, np One Direction :D Myślę że to na tyle. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej, to piszcie w komentarzach :)

1 komentarz: