Givenchy na topie ?

Ostatnio coraz częściej słyszy się o marce Givenchy. Dziś pokażę Wam dokonania tej marki pokazy, co kto nosi itp.


Krótka historia domu mody Givenchy
Givenchy – francuskie przedsiębiorstwo kosmetyczne i dom mody założony w roku 1952 przez projektanta Huberta de Givenchy.
 Co tworzy Givenchy?
PERFUMY

 
Gdy byłem w sklepie z perfumami, podszedłem do regału z zapachami od Givenchy i był akurat zapach Givenchy Pi. Osobiście bardzo mi się spodobał, lecz zakupywać go na dzień dzisiejszy nie chcę :) Co do zapachu PLAY, nie miałem okazji poznać jego zapachu, ale można się spodziewać że jest ładny :)

BIŻUTERIA


 
Givenchy tworzy akcesoria również dla mężczyzn np paski, pierścienie, kolczyki łańcuszki i wiele innych rodzai biżuterii.
UBRANIA



Rockowe i eleganckie, takie mogą być ubrania od Givenchy! Na pierwszym i drugim obrazku, widać jak modele mają zawiązane kurtki na biodrach, ostatnio nie było to modne, ale jak widać moda lubi się powtarzać i to widać na jednym z pokazów Givenchy! Myślę że ładnie to wygląda tylko przy takich właśnie rockowych stylizacjach, jak powyżej.

CO KTO NOSI?


Kaney West                                    Rihanna

Bluzka męska Givenchy z motywem  rottweilera nie tylko dla mężczyzn, ale i też dla kobiet, jak widać  nawet Rihanna ją posiada :) Gdy ujrzałem tą bluzkę, to od razu mi się spodobała np. pomysł że głowa psa zlewa się z tłem koszuli. Podobają mi się również kolory, które świetnie współgrają z czernią.

1 komentarz: